Vallei Auto Groep laat je thuiskomen. Dat is onze belofte – en daar mag je ons dan ook altijd aan houden. Wij staan voor je klaar, ongeacht het doel of de bestemming van je reis. Met onze mobiliteitsoplossingen zorgen we ervoor dat er altijd een antwoord op jouw mobiliteitsvraagstuk ligt. Op die manier hoef jij je alleen te bekommeren om zaken die er echt toe doen: of dat nu je werk, de voetbalwedstrijd van je dochter of je vakantiebestemming is.
Vallei Auto Groep is de officiële Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda en Volkswagen Bedrijfswagens-dealer in de regio Veenendaal, Arnhem en Nijmegen. Klanten kunnen terecht voor een uitgebreide range aan modellen, financiering, leasing, onderhoud en reparatie, schadeherstel, onderdelen en accessoires. Met een eigen leasemaatschappij (Vallei Autolease), een schadebedrijf en een verhuurafdeling (Vallei Autoverhuur), bieden wij u een volledig dienstenpakket aan.
Een antwoord op al je vragen
In een van onze vestigingen in de regio Veenendaal, Arnhem en Nijmegen staat er namelijk altijd wel iemand voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Van ‘welke gezinsauto is het zuinigst?’ tot aan ‘welke hatchback heeft de meeste laadruimte?’ en van ‘welke sedan heeft het hoogste vermogen?’ tot aan ‘wat is de SUV met de laagste CO2-uitstoot?’ – ongeacht je vraag, wij hebben het antwoord. En hebben we het antwoord niet gelijk paraat, dan gaan we net zo lang voor je op zoek tot we dat wél hebben.
Vallei Auto Groep heeft Zijm overgenomen
Vanaf 2021 heeft Vallei Auto Groep Zijm overgenomen. Met onze vernieuwde organisatie zijn we klaar voor de toekomst en alles wat daarin voor u belangrijk is op mobiliteitsgebied. Ook als dat snel verandert. Vanuit 9 vestigingen in de regio Veenendaal, Arnhem en Nijmegen werken we samen aan vertrouwde én vernieuwende mobiliteitsproducten en -diensten.
Al ruim 60 jaar streven de medewerkers van Zijm ernaar om een band met de klanten op te bouwen die is gebaseerd op vertrouwen en kwaliteit. Bij Zijm draait het uiteraard om auto’s, maar nog meer om de mensen die er in rijden. Zijm senior heeft immer de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel gedragen en ook zijn opvolgers verliezen de klant en zijn wensen geen moment uit het oog.
Vallei Auto Groep laat je thuiskomen. Met onze mobiliteitsoplossingen zorgen we ervoor dat jij je alleen druk hoeft te maken om de zaken die er echt toe doen.
Bert de KroonAlgemeen directeur, Vallei Auto Groep
Vakkundig
Je vak verstaan is een vak apart, vinden we. Daarom werken we er iedere dag aan om onszelf te verbeteren. Alleen zo kunnen we iedere dag de beste kwaliteit leveren.
Samen
Door altijd voor elkaar klaar te staan en elkaar bedrijfsbreed te helpen, werken we – gezamenlijk – aan onze missie en visie.
Duidelijk
Want aan duidelijkheid heb jij als klant het meest. En wij ook, trouwens. Daarom houden we ons aan de afspraken die we met je maken en laten we het je ook weten als dit onverhoopt niet lukt.
Met plezier
Zonder arbeidsvreugde, geen kwaliteit. Bij Vallei Auto Groep zie je dan ook alleen maar werknemers met een glimlach rondlopen. Trots op hun vak én op de organisatie.
Duurzaamheid als speerpunt
Daarnaast ligt de focus bij Vallei Auto Groep op een aantal andere zaken. Onze bedrijfsvoering is vanzelfsprekend niet toegespitst op de dag van gisteren en vandaag, maar op die van morgen. Daarom is duurzaamheid en duurzaam ondernemen dan ook van groot belang. Dat zie je niet alleen terug in de zonnepanelen op het dak van onze vestiging in Veenendaal, maar ook in de adviezen die we je geven als het gaat om mobiliteit: altijd op zoek naar de meest duurzame oplossing, passend bij jouw wensen.
De mensen achter Vallei Auto Groep
En dan tot slot, onze mensen. Want (en wellicht ten overvloede): zonder goede mensen, geen kwaliteit. Het team van Vallei Auto Groep werkt iedere dag keihard aan de gestelde doelen. Een van die doelen is het zijn van de grootste totale mobiliteitsaanbieder in de regio. Dat kan alleen als dit team zich ook kan ontwikkelen. Om die reden investeren we fanatiek in onze mensen door per medewerker een persoonlijk ontwikkelplan op te stellen. Bij Vallei Auto Groep werken zo’n 500 medewerkers, verdeeld over 9 vestigingen.
Het contact met Dennis liep heel soepel, hij was zeer geïnteresseerd, luisterde goed en heeft ons goed geholpen tijdens het koopproces. We zijn zeer tevreden over de dienstverlening.
Gül
Er ontbraken wel wat elementaire zaken in de auto en door gebrekkige communicatie tussen verkoper en werkplaats moest ik zelf een aantal keren achter zaken aan. Het ontbrak aan: kentekenplaat (na monteren trekhaak), mogelijkheid om lekke band te repareren, er ontbrak een knop om de ventilatieopening te richten. Uiteindelijk is het door jullie allemaal opgelost en was voor mij ook de reden om een ocassion te kopen bij een dealer en niet bij een particulier. Wel denk ik dat het beter checken en communiceren met een klant veel meer vertrouwen geeft. NB: ik begrijp dat het gaat om het aantal auto's wat je verkoopt, maar het staat erg knullig als je voor je nieuwe auto zo vaak moet terugkomen of bellen.
Pieter
Soepel proces, kon snel langskomen en heb de auto goed verzorgd en gecheckt meegekregen. Gekregen wat is afgesproken, al zij het soms wat verlaat.
Anoniem
prima om een telefoontje te krijgen met de vraag of alles naar wens is en bevalt, en of er nog vragen zijn .
Anoniem
Verkoopgesprek en advies verliepen goed. Ik mis wel de aftersale service, ik zou bijvoorbeeld de klant na een paar weken eens bellen
Het contact met Dennis liep heel soepel, hij was zeer geïnteresseerd, luisterde goed en heeft ons goed geholpen tijdens het koopproces. We zijn zeer tevreden over de dienstverlening.
Gül
Er ontbraken wel wat elementaire zaken in de auto en door gebrekkige communicatie tussen verkoper en werkplaats moest ik zelf een aantal keren achter zaken aan. Het ontbrak aan: kentekenplaat (na monteren trekhaak), mogelijkheid om lekke band te repareren, er ontbrak een knop om de ventilatieopening te richten. Uiteindelijk is het door jullie allemaal opgelost en was voor mij ook de reden om een ocassion te kopen bij een dealer en niet bij een particulier. Wel denk ik dat het beter checken en communiceren met een klant veel meer vertrouwen geeft. NB: ik begrijp dat het gaat om het aantal auto's wat je verkoopt, maar het staat erg knullig als je voor je nieuwe auto zo vaak moet terugkomen of bellen.
Pieter
Soepel proces, kon snel langskomen en heb de auto goed verzorgd en gecheckt meegekregen. Gekregen wat is afgesproken, al zij het soms wat verlaat.
Anoniem
Verkoopgesprek en advies verliepen goed. Ik mis wel de aftersale service, ik zou bijvoorbeeld de klant na een paar weken eens bellen
Anoniem
In het begin waren we wat teleurgesteld, maar het is door de verkoper erg goed opgelost .
Anoniem
Zeer tevreden (Jeffrey ik wacht nog op de lakstift)
Verkoper kwam gejaagd over maar de uiteindelijke deal was prima (er werd niet moeilijk gedaan over de gevonden "gebreken" en wensen).
Michiel
Bijzonder aardige meneer, zeer behulpzaam
Anoniem
Goede service: Duidelijke antwoorden op vragen, snelle reactie via mail en telefoon. Vriendelijke en zeer bekwame verkoper: Kennis van zaken, eerlijk en helder.
Uitstekende koop gedaan, erg blij met mijn aankoop
Anoniem
Prima werk geleverd jammer van de facturen fout in het begin
Anoniem
Prettige gesprekken en goede service door de verkoopadviseur
prima om een telefoontje te krijgen met de vraag of alles naar wens is en bevalt, en of er nog vragen zijn .
Anoniem
We vinden het wel vreemd dat we geen intructieboekje in het Nederlabds erbij kregen. Er zit een Franse bij de auto...
De Nederlandse kunnen we tegen betaling komen halen in het filiaal... jammer dit.
Anoniem
Een prettige en fantastische deal, ga zo door Vallei Autogroep
Mauritselaar
Alles keurig verlopen
Anoniem
De verkoper heeft goed geluisterd naar onze wensen en is daarop gaan kijken wat bij ons past. Daarnaast had de verkoper goede expertise
Offerte gekregen met Pinksterkorting, offerte was 2-3 dagen geldig. Volgende dag akkoord gegeven op offerte, geldt de Pinksterkorting niet meer, terwijl offerte nog geldig is. Communicatie met verkoopmedewerkers verliep vriendelijk, maar niet altijd even duidelijk wat de laatste stand van zaken was, waardoor we zelf veel initiatief moesten nemen om contact te zoeken.
Anoniem
Goed: de juiste auto gevonden. En vooral het voor ons juiste advies voor de trekhaak (mogelijk raar maar voor ons echt belangrijk) wat zelfs geleid heeft tot een andere auto-keuze.
Minder: we wachten nu al meer dan een maand op de eindafrekening. We hebben onze (oude) Skoda ingeleverd die nog zeer recent een motor-storing heeft gehad dat heeft geleid tot een stevig geprijsd herstel. De kosten van dat herstel zijn gelijk aan de inwisselwaarde van de oude Skoda. En op de dag van inleveren gaat er weer hetzelfde lampje aan met eenzelfde soort storing. Dus nog binnen garantie van de € 4500 herstel-operatie ?! En nu wachten we nog steeds wat de inruilwaarde is van die oude Skoda. Tikje teleurstellend want feitelijk moet ik nu "zo maar" even € 4500 vrij geld ter beschikking houden als Skoda zo maar beslist dat de oude Skoda toch geen waarde meer heeft. Dit moet sneller & duidelijker. Het kan niet zo zijn dat gedurende de aanstaande vakantie er even een mailtje komt met de melding dat ik even € 4500 mag bijbetalen.....da's geen fijne start van een voor ons nieuwe auto....
Anoniem
Iets te enthousiaste verkoper die een meer standaard aanpak hanteert zonder echt naar de klant te luisteren
Wouter is eerlijk direct en reageert snel op vragen
Martin
Goed
Anoniem
Ben totaal niet te vreden heb bij de koop de punten aangegeven die gerepareerd moesten worden bij het ophallen van de auto bleek niet alles gedaan te zijn heb het weer aangegeven vervolgens heb ik 3 weken moeten wachten voordat er wat aan de auto gedaan is heb wel 3 weken met mankementen moeten rijden vervolgens heb ik de auto weer afgeleverd voor de mankementen 1 week op moeten wachten heb wel een vervangauto gekregen bij het ophallen van de auto zie ik dat de monteurs niet netjes aan het werk zijn geweest er zitten krasjes en op de auto de auto heb ik niet zo afgegeven ben dus totaal niet tevreden met jullie service.
Verkoper was telefonisch slecht bereikbaar. Voor de rest zeer tevreden over service en de afhandeling .
Wilma Bouwman
Vallei Auto Groep bestaat uit verschillende bedrijven, merken en afdelingen. Binnen onze vestigingen hebben wij verschillende merken en verlenen wij verschillende diensten. Klik op de betreffende merken voor meer informatie, route en contact. Naast verkoop en onderhoud (sales en service) bieden wij u nog een aantal diensten zodat u bij één winkel (one-stop-shopping) terecht kunt met uw auto.
1949 | Oprichting van het autobedrijf de Haas in Veenendaal.
1957 | Oprichting van Zijm automotive Zijm.
1980 | Oprichting van het autobedrijf de Jong in Ede.
1998 | Opening nieuwe vestiging voor Zijm in Arnhem-Zuid.
1999 | Opening 2e vestiging voor Zijm in Arnhem.
2003 | Vallei Auto Groep uitstaat uit een fusie van drie autobedrijven: De Haas Veenendaal, Autobedrijf de Jong Ede en Acherkmann Wageningen.
2004 | Feitelijke overname van dealer Hegeman B.V. met een vestiging in Arnhem en in Huissen.
2006 | Zijm wordt SEAT-dealer op bedrijventerrein de Beemd langs de A12. Dit was voor het management van Zijm Automotive een uitgelezen mogelijkheid om alle kansen aan te pakken en de strijd aan te gaan om deze vestiging en het merk SEAT, in te lijven.
2007 | Audi naar de Beemd. Met deze strategische beslissing zou Zenna een echte Stand-Alone Audi vestiging krijgen met ditmaal een Wereldprimeur: De eerste Audi Stand-Alone vestiging ter wereld die aan de laatste hoogstaande eisen van de Audi-fabriek voldoet!
2016 | De overname van Duiven vindt plaats en Zijm wordt klaar gestoomd voor de toekomst; digitalisering.
2021 | Vallei Auto Groep neemt Zijm over. Lees meer.